Löneadministratör Om oss Alert Senior är ett bemanningsföretag med inriktning på seniorbemanning. Verksamheten grundades 2014 och har idag kontor på ett 30-tal orter i Sverige. Vi erbjuder pensionärer varierande uppdrag både inom privat- och företagsmarknaden. Om tjänsten Vi söker en pensionär som har jobbat med lönehantering. Som lönekonsult kommer du att arbeta med ett stort operativt fokus och delta i det dagliga arbetet i hela löneprocessen. Du kommer att jobba med arbetsuppgifter som: Lönehantering Rapportera till myndigheter Lägg upp anställda m.m Omfattning Uppdraget avser en dag per vecka med 5-6 timmar per dag. Kvalifikationer Du har erfarenhet som lönekonsult, är noggrann, ansvarsfull, har en positiv inställning och lätt för att samarbeta. Har du även kunskaper inom bokföring och har jobbat i system som Hogia är det meriterande. × Ålderspensionär uppfyller du vid 65 års ålder. Avtalspensionär är du om du har en avtalad tjänstepension mellan dig, din arbetsgivare och fackförbund. Anmäl intresse Fyll i ansökan nedan så tar vår platschef kontakt med dig eller ring oss direkt. Jag är ålders- eller avtalspensionär. Förnamn* Efternamn* Gatuadress* Postnr* Ort* E-postadress (Rekommenderas) Telefon* Födelseår* Övrig information som du vill lägga till Jag godkänner integritetspolicyn Skicka ansökan Ditt lokalkontor Alert Senior Göteborg Hisingen Telefon: 031-396 00 30 goteborghisingen@alertsenior.se Anna-Lena Calås Platschef 0708-97 40 30 anna-lena.calas@alertsenior.se